Відбірково-тренувальні збори з фізики

Добігли кінця відбірково-тренувальні збори до ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики. Щиро вдячні учасникам змагань, організаторам та членам журі, усім небайдужим, хто уважно слідкував за перебігом випробувань та висловлював своє ставлення щодо організації та підведення підсумків. Під час визначення складу команди оргкомітет та журі будуть суворо дотримуватися правил відбору.

Правила проведення ВТЗ та відбору членів команди на IV етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики та астрономії

Результати чотирьох турів ВТЗ (оновлений):

8 клас 9 клас 10 клас 11 клас

За рішенням журі та оргкомітету до заявки на ІV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики від м. Києва рекомендовано внести наступних учасників. За умови рівності рейтингів ВТЗ (Городжа Є.К., Ковригін А. І.) перевага надана учаснику, який в минулому році на Республіканській олімпіаді посів І місце й допоміг значно підвищити загальний рейтинг команди м. Києва (збільшити кількість учасників у 2018 році).

Заняття з підготовки до ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики проводяться щочетверга (15:15 год.) та щосуботи (12:30 год.) на базі Природничо-математичного ліцею № 145 (ауд. 37). На заняття запрошуємо усіх, хто брав участь у відборах.

147 comments

  1. Игорь сказав:

    Простите, а что делать, если ребенок заболел?

    Красиков сейчас лежит с высокой температурой, так что к 7 февраля точно никак не успеет выздороветь; к следующим занятиям (если хотя бы через неделю), надеемся, уже будет на ногах.

    • У разі пропуску будь-якого заняття з поважних причин під час проведення підсумків для кожного учасника враховуються 3 найкращих результати з 4 турів.

      • Игорь сказав:

        В окончательной таблице (интересует 8 класс, УФМЛ) отсутствие по уважительной причине, с медицинской справкой – на 2 турнирах) никак не учтено. Сейчас, например, Зарицкий и Красиков с разницей в 4 балла; если учесть хотя бы 3 лучших из 4 и неверный результат у Зарицкого на городском туре олимпиады – и они уже равны…

        Т.е. вопрос – учитываются все же 3 лучшие результата или все 4, невзирая на медицинскую справку?

  2. Игорь сказав:

    В правилах проведения “Час написання – 2 астрономічні години.”, а длилось 3 часа.

  3. Учасник сказав:

    А коли буде апеляція ВТЗ та розв’язки?

  4. Анна сказав:

    Доброе утро!

    Сегодня случайно заглянула в списки отборочных туров для 9-го класса и с удивлением там обнаружила свою дочь, у которой второй диплом (но первая среди вторых). Тут на сайте говорилось, что на сборы идут только первые дипломы и соотвественно мы смирились с этим.
    Очень вас прошу, ответьте, можем ли мы еще присоединиться? Желание есть!

    • Якщо ви є в списках, то маєте приєднатися. Деяке розширення складу учасників ВТЗ пов’язано з тим, що багато дітей почало хворіти. Деякі відмовились від участі у ВТЗ через участь у зборах інших предметів. Природно, що ми додаємо тих дітей, які стоять наступними у списках. Життя вносить свої зміни, тому варто слідкувати за оновленням інформації. Дякуємо.

  5. Завтра на зборах дамо відповідь.

  6. Олександр сказав:

    А хто мені пояснить яким чином проведено відбір учасників 11-х класів

  7. Дмитро сказав:

    Дуже дякую за проведений перший тур ВТЗ! Були чудові задачі.

  8. Олександр сказав:

    Чому у восьмому класі на відбори пройшли 10 учнів, а беруть участь 12 учнів?

    • Рішенням журі під час підведення підсумків було прийнято рішення дозволити двом учасникам взяти участь у ВТЗ. Обидва учасники через високу температуру не брали участь у практичному турі. Проте, на теоретичному турі вони набрали вкрай високі бали. Порушень з боку журі та оргкомітету немає, оскільки за чинним Положенням до участі в IV етапі обираються учасники за результатами ВТЗ та призери ІІІ етапу.

  9. Игорь сказав:

    Подскажите пожалуйста кол-во человек из параллели которое проходит на 4 этап. Чтобы понимать целесообразность участия в последнем туре отбора.

  10. Игорь сказав:

    И еще один вопрос, в зачет идет только место на теоретическом туре 3 этапа или итоговое место на 3 этапе ?

    • Результати ІІІ етапу враховуються лише у випадку однакових показників учасників (див. правила)

      • Игорь сказав:

        В правилах указанно иначе. “Для встановлення рейтингу місця кожного учасника на контрольних робо-
        тах, результати виступу на ІІІ етапі сумуються.”

        • Перепрошую. Стартові умови всіх учасників ВТЗ однаковий – диплом І ступеня. Хоча можуть бути й виключення. Відсутність, наприклад, на практичному турі через поважну причину. Проте, учасник навіть за цих умов став переможцем. Саме тому й потрібні ВТЗ, щоб визначити найсильніших. Рейтинги встановлюються на ВТЗ у боротьбі між собою за вихід до ІV етапу. І лише у разі однакових показників враховується їх місце відносно один одного на ІІІ етапі.

  11. Игорь сказав:

    Скажите, а как в отбор для 8 класса попал Козир Єгор Денисович, по резульататам 3 тура у него всего 3 ступень.

    • Рішенням журі під час підведення підсумків було прийнято рішення дозволити двом учасникам взяти участь у ВТЗ. Обидва учасники через високу температуру не брали участь у практичному турі. Проте, на теоретичному турі вони набрали вкрай високі бали. Порушень з боку журі та оргкомітету немає, оскільки за чинним Положенням до участі в IV етапі обираються учасники за результатами ВТЗ та призери ІІІ етапу.

      • Игорь сказав:

        Результаты на 3 этапе идут в зачет для отбора вместе с практическим туром?

      • Yana сказав:

        Шановний Вадиме Володимировичу, так навіщо взагалі проводити тури? Можна ж зібрати учнів ПНЛ та Лідера і провести відбори лише між ними. 4й етап Всеукраїнської олімпіади з фізики складається з теоретичного (25 балів) та двох практичних турів (у сумі 20 балів)! Звертаю Вашу увагу на вагомість практичного туру. Дайте відповідь на просте питання: Якщо б цей учень був зі звичайної ЗОШ, чи потрапив би він з 33 балами (а до першого диплома ще цілих 16) на відбори? Очевідно, що ні! Члени журі відбірково-тренувальних зборів не мають ніякого права ”пропихувати” своїх, якими б здібними вони не були. Є чіткі правила відбору – хто набрав більше балів за ОБИДВА з турів, той і має право змагатися за вихід у наступний етап. Чекаю на Ваш комантар щодо цього питання.

        • Ще раз повторюю: “Остаточний склад команд, що братимуть участь у наступному етапі змагань (ІV), формується з урахуванням результатів учасників
          відбірково-тренувальних зборів” (п. 2.4.7 чинного Положення). Чи є у вас сумнів щодо об’єктивності проведення ВТЗ? Лише результати ВТЗ будуть вирішальними.

          • Yana сказав:

            Поясніть, будь ласка, яким чином до відборів потрапив учень з рейтингом 42? Є сумніви щодо об’єктивності відбору учасників др ВТЗ.

          • Игорь сказав:

            Выложите пожалуйста или дайте ссылку на действующие правила, просто хочу разобраться, потому что тот файл который выложен в этой теме не соответствует тому что вы говорите. В нем явно указано что результаты 3 тура идут в зачет наравне с ВТЗ, как при определении рейтинга так и при подсчете баллов.

          • Игорь сказав:

            Было еще несколько человек написавших теоретический тур не хуже и не попавших на отбор.
            Захаренко Артем Денисович 39
            Барабаш Дмитро Володимирович 37
            Кучеренко Володимир Олегович 35
            Бойченко Артем Максимович 33

            Т.е по логике жури пропустить практический тур лучше чем написать его плохо ?.

          • Ваш аргумент дійсно вагомий і справедливий. Із зауваженням я обов’язково ознайомлю членів журі і ми приймемо рішення з цього приводу. Дякуємо.

  12. Олександр сказав:

    Чому мій коментар не приймають?

  13. Anna сказав:

    Скажите пожалуйста, а результаты УФМЛ не будут опубликованы на этом сайте?

  14. Олександр сказав:

    Насправді тут не залежить від того звичайна школа чи спеціалізована. Просто правила гри постійно змінюються під своїх. Нам залишається лише дочекатися високих результатів від київської команди на всеукрі.

    • Нам вкрай цікаво чути конструктивні пропозиції й аргументовані зауваження. Є конкретні факти, будь ласка, висловлюйте. “Під своїх”? Це хто? У нас всі свої. Щодо результатів на всеукрі. Протягом останніх двох років команда Києва завдяки роботі цієї “команди” зробила стрімкий стрибок з 5-6 рейтингу по Україні на 1 місце. Але втримати 1 місце вкрай складно. Кількість учасників від м. Києва зросла до 16-ти. Було 11. Знайти таку кількість дітей, які б відповідали рівню всеукра важко. Тому ми весь час шукаємо, щоб не загубити жодної дитини.

      До речі! Запрошуємо до роботи учителів зацікавлених закладів. Вони можуть мати можливість спостерігати за процесом. Будь-хто може допомогти своїми задачами. Ми це теж вітаємо. “Робочих рук” нам бракує.

  15. Игорь сказав:

    Подскажите когда будет проходить апелляция?

  16. Ксенія сказав:

    14.02 ВТЗ починаються о 15:00 чи о 14:30? Дякую за відповідь.

  17. Василь сказав:

    Цікаво як після розширення учасників буде відібрано дітей у команду, адже умови не рівні. Одні вже написали 2 тури, інші тільки приєдналися? Як зрівняти шанси? Кожен тур має свої задачі і очевидно, що свою складність.
    Згоден з усіма коментарями щодо того, що в правилах написано що міська олімпіада складається з 2 турів. І діти, які пропустили, або погано написали 2 практичний тур не мають права брати участь у відборах! У нормальних дітей це відбиває охоту взагалі іти на олімпіади. Брати когось за красиві очі це так по нашому! Слава Україні!

  18. Василь сказав:

    Як Ви думаєте, чи ситуація з таким відбором учасників та зміною кількості претендентів безпосередньо на змаганні могла би статися в розвинутій країні?

    • Будь ласка, не плутайте змагання з ВТЗ. ВТЗ це захід, який має визначити склад команди на ІV етап. Якщо розширення складу ВТЗ буде лише сприяти вибору сильної команди, то чому б на це не піти? Чинне Положення не містить у цьому обмежень. Інша справа, що ми маємо створити такі умови, щоб кожний учасник ВТЗ та зацікавлені особи були впевнені, що цей вибір був об’єктивний. Давайте дочекаємось результатів і будемо їх аналізувати, а не робити припущення. Дякуємо.

  19. Олександр сказав:

    Переможців визначають за сумою місць чи за сумою балів?

  20. Василь сказав:

    Ми і не плутаємо Міську олімпіаду з ВТЗ. Просто люди із здоровим глуздом не вірять у результати дітей на ВТЗ, які набрали 33 бали на олімпіаді. На 1 турі ніхто повністю не зробив жодної задачі лише один учасник справився із завданням і це той якого взяли додатково??? Причому Журі в курсі коли у дитини температура. Це не нормально!!! У нас ніколи не буде Ілона Маска, тому що система його не прийме!!! Впевнений, що в четвертому турі потрібні журі учасники наберуть максимум. В команді будуть двоє кого взяли додатково. Сумні реалії!!! Не треба тоді дітям морочити голову, вони ентузіасти а Ви вбиваєте у них бажання!!!

    • Перепрошую, але за всіх людей із здоровим глуздом не розписуйтесь. Ця маніпуляція з “думкою людей” вже набридла. Перепрошую. Ми з великою повагою ставимось до кожної окремої думки. Навіть якщо вона й не збігається з нашою. В одному з коментарів ми вже писали. Якщо ви хочете допомогти у проведенні ВТЗ (навіть у ролі спостерігача), будь ласка, ми готові до співпраці. Журі працює на межі людських можливостей на громадських засадах. Єдину мотивацію, яку вони мають – провести ВТЗ, щоб будь-хто не мав сумнівів. Дякую.

  21. Василь сказав:

    Коментар стосувався відбору у 8 класі.

  22. Игорь сказав:

    Не поддерживаю теорию заговора, и действительно верю что жюри пытается отобрать самых сильных участников. Однако практические задания являются такой же составляющей как и теоретическая думаю с этим спорить трудно. В отбор попали дети которые написали практический тур лучше других, ВТЗ никак не оценивает результаты практического тура, что с точки зрения отбора как минимум странно. Если не пропускать детей отсутствовавших на практическом туре, то это логично все участники прошли “фильтрацию” практическим туром третьего этапа. В нынешней ситуации это не так.
    Для жюри понятно желание выбрать детей которые хорошо решают задачи, для участников добавление новых конкурентов выглядит как попытка обмана. И для тех кто займет 5-6 место это будет действительно так. У них отнимут возможность попасть на всеукр. Тут цели жюри и детей к сожалению расходятся и мне кажется честность по отношению к детям должна превалировать, поскольку соревнование проводится в первую очередь для детей если я правильно понимаю.

  23. Василь сказав:

    Пускай Жури для детей не участвовавших в практическом туре, но с хорошим результатом на ВТЗ, выбивает дополнительные места в команде.
    Дети, которые ровно хорошо выступают как на Олимпиаде (включая практику) так и на ВТЗ должны быть в комманде 100%. Не нужно отбирать заслуженные места.

    • Влад сказав:

      Кажется довольно очевидной необходимость участия участников с более низкими результатами в отборах, дабы расширить конкуренцию на следующие года, особенно среди 8 класса. В перспективе мы получим сильную команду. А сейчас, если вы не заметили, в таблице участники, которых взяли дополнительно выделены цветами и участвуют вне конкурса. Никто не плетет интриг. Разберитесь в вопросе основательно, перед тем как обвинять жюри.

    • Ви незрозуміли головне! Нам вкрай складно набрати команду з 16 осіб, яка б відповідала рівню ІV етапу. Тому ми й шукаємо цих дітей. Робимо усе можливе, щоб їх не загубити.

  24. Василь сказав:

    Мой комментарий касается не расширения числа участников, а выбора первых 12 человек из 8 класса. Изначально в числе первых 12 были дети, которые на олимпиаде заняли 40 место, а на отборе начали феерить, что ОЧЕНЬ СТРАННО.

    • Ми вас запевняємо, нас так само це бентежить. Ми зацікавлені зробити все можливе, щоб перевірити цей факт. А перевірити його можна лише в очних змаганнях. Ми готові піти навіть на те, щоб провести додатковий тур і зняти всі питання. Готові залучити додаткові авторитетні сили, щоб вони зняли всі побоювання. Якщо у вас є пропозиції щодо перевірки цього факту, ми готові їх вислухати і впровадити. Дякую.

    • Ольга сказав:

      Человек занял такое место потому, что заболел, а не потому, что завалил 2 тур. Ему дали шанс доказать, что именно болезнь не позволила ему быть в числе лучших. 4 тура отбора – это очень серьезно. Там вероятность случайного везения (попались задачки, которые лучше умеешь решать) значительно ниже. И если парень таки победит тех, кто занял 1 место, то Киев получит в составе более сильного участника. Как бы дети должны понимать, что выигрывают головой, а не удачей типа болезнь более сильного кандидата. 😉

  25. Игорь сказав:

    Почитав всю дискуссию, хочу предложить как вариант на следующий год – давать _очень_ небольшое количество первых дипломов. Получившие первые дипломы проходят на IV этап автоматически – по крайней мере это уже снимет немного напряженности. Точно так же официально, _заранее_ объявляется, что в отборочном туре участвуют все вторые дипломы и только они.

    Возможно, можно допустить к отбору те третьи дипломы, которые получили их за участие в одном туре – если на отсутствие во втором туре есть уважительная причина – скажем, медицинская справка. Но опять же, это должно быть оговорено заранее.

    Точно так же оговорить действия в случае болезни во время отборочного тура – например, возможность переписать или какая-то иная, но опять же не ситуативная, а оговоренная заранее.

    Мне кажется, если четко определить и заранее опубликовать правила – и точно им следовать – то вопросов быть не должно. Важно, чтобы не могло даже возникнуть сомнения, что где-то идет игра не по правилам…

    • Не забувайте, що ми обмежені умовами чинного Положення. Маємо дотримуватись букві закону.

    • Ольга сказав:

      Объясню. На городской олимпиаде уровень задач ниже, чем на отборах. Плюс их всего 4-5. Можно получить 1 место только потому, что они относятся к твоим коронным. На отборах еще 16 задач и более сложных и более разнообразных. Поэтому нередко те, кто набрал более высокие баллы на самой олимпиаде на отборах показывают более скромные результаты. Кроме того не редкость, что ребенок отлично решает задачи полегче, а вот посложнее – уже упс. И наоборот, ребенок в более легких задачах делает обидные ошибки (а это как раз минус 1-5 баллов), а в более сложных дает всем фору. Знаю случай, когда ученик ни разу не занимал 1 место на Всеукре и имеет серебро и золото межнара (не физика). Методика отбора команды откатывалась годами, мест в команде не так и много. Брать в нее даже 4 человек только по результатам олимпиады – очень рисковано. А напряженность в основном в головах у слишком амбициозных родителей. Будьте проще. :))) Если Ваш ребенок любит физику, ему интересно решать задачки, он готов настойчиво учиться, то успех обязательно придет. Поверьте опытной маме :)))

  26. Олександр сказав:

    1)Чому у восьмому класі зеленим кольором помічений Андрусенко Микола Дмитрович?2)Чи можуть пройти на Всеукраїнську олімпіаду учні, що зайняли друге місце на міській олімпіаді, як от Андрусенко Микола Дмитрович та Козир Єгор Денисович?

    • Игорь сказав:

      Да если ввели цветовую дифференциацию, пометьте пожалуйста синим цветом Ковригина Андрея, это его любимый цвет, вам все равно а ему будет приятно.

  27. Олександр сказав:

    Дуже дякую за проведену олімпіаду! Зорінтуйте будь-ласка, яка кількість учасників з 8-го класу проходить на Всеукраїнську олімпіаду.

  28. Ксенія сказав:

    Будь ласка, зверніть увагу – в останній таблиці для 8-го класу мають місце помилки. Як в підрахунках балів, так і в розподілі місць.

  29. Прохор сказав:

    Чи можна буде апелювати 4 тур?

  30. Олександр сказав:

    Так,я теж помітив. Там у Роїка,Манвеляна і Ковригіна не правильно підраховано суму місць без найгіршого… p.sНащо в цю суму місць йшло місце на міській олімпіаді… У всіх же всеодно перше місце)

    • Игорь сказав:

      Мне как раз не понятно почему у всех первое, место и диплом это разные вещи, диплом то у всех первый, а вот место должны были брать по результатам городского тура.

    • Правила, які запропоновані для відбору відпрацьовані роками. З ними можна погоджуватись, не погоджуватись, але вони однакові для всіх. Рік на рік не схожий. Бували випадки, коли ми запрошували на ВТЗ учнів з ІІ дипломами. У цьому році результат ІІІ етапу виявився зайвим, але загальної картини він не зіпсував.

  31. Ольга сказав:

    Доброго дня!
    У таблиці результатів 8-го класу деяким дітям не додано місце на міській олімпіаді до “суми місць”. Прохання перевірити правильність заповнення таблиці.

  32. Игорь сказав:

    У Ковригина за 3 тур неправильно указано место, среди приглашенных (указанных голубым цветом места не распределялись) поэтому у него должно быть не 9 место.

    • Игорь сказав:

      Если убрать всех “приглашенных” то результаты должны были быть следующие:
      Фамилия Имя Отчество I II III IV Сумма Сумма(зачет)
      Махмудов Олександр Олександрович 5 1 5 1 14 8
      Гапонюк Вячеслав Васильович 9 3 1 4 20 9
      Роїк Ігор Олександрович 1 4 3 5 17 9
      Романов Андрій Олексійович 3 7 4 2 19 10
      Ковригін Андрій Ігорович 2 8 7 2 25 12
      Шляхтун Прохор Миколайович 8 2 2 8 24 13
      Манвелян Михайло Борисович 4 5 8 6 30 16
      Вилущак Володимир Олегович 6 6 5 9 33 18
      Ковтун Дар’я Василівна 6 7 8 7 36 21

      • Олександр сказав:

        Давайте ще когось приберемо, щоб Ковригін Андрій був на першому місці)

        • Олександр сказав:

          Між запрошеними місця розприділялися і я вважаю це цілком правильним.

          • Игорь сказав:

            Место Ковригина не меняется, и дело не в этом. Если вы посмотрите результаты 3 тура, там места не делились между “приглашенными” поэтому я так и говорю.

          • Игорь сказав:

            В первых турах приглашенных было меньше, значит места разделялись более плотно, это повышает “ценность” первых туров. Еще раз ничего менять не предлагаю, жюри принимает решения и это их право. Просьба только одна чтобы решения принимались заранее и все участники принимали участие во всех турах.

  33. Игорь сказав:

    Хотелось обратить внимание оргкомитета, что подсчет по местам – это какая то профанация. Иногда места разделяет пропасть, а иногда между 5 и 9 местом 1 бал это абсурд. Например у Ковригина в 3 туре для 5 места не хватило одного балла и он получил 8 или 9 и в 1 туре тоже обидно разница с 1 местом 1 бал :).

    • Правила, які запропоновані для відбору відпрацьовані роками. Відпрацьовувались різні варіанти. Кожного разу щось не влаштовувало. Немає ідеальної системи. З ними можна погоджуватись, не погоджуватись, але вони однакові для всіх. Ви маєте визнати, що з правилами були ознайомлені всі заздалегідь. І журі, й оргкомітет суворо їх дотримались. Дякуємо.

      • Игорь сказав:

        Я принимаю правила такими как они есть и не предлагаю их менять в этом или следующем году, просто обращаю внимание на такие нестыковки, возможно вы правы и нестыковки будут в любом случае.

    • Роман сказав:

      А что вы предлагаете, по балам? Тогда непонятно почему тур где кто-то набирает 35/40 «стоит» столько же где ели ели набирают 17/40. Понятно что сума мест это не идеально, но жури заинтересовано, выбрать человека который пишет лучше других, на всеукре 1-2 бала за расчёты может стоить тебе диплома, или смены цвета диплома.

  34. Игорь сказав:

    Несмотря на большое кол-во комментариев от меня, это лишь обсуждение. Оргкомитету и членам жюри большое спасибо за проведенную олимпиаду.

  35. Олександр сказав:

    Ви ж казали, що не збираєтеся змінювати правила. Чому так кардинально змінилася таблиця 8-го класу?

  36. Олександр сказав:

    Ну чому не враховуються місця запрошених?Ви ж казали,що так має бути і що такі правила…

    • Ми не розуміємо, що значить “місця запрошених”? Мається на увазі рейтинг дітей на ІІІ етапі? Якщо так, то ми не зрозуміли один одного. І диплом на ІІІ етапі – це квиток до участі у зборах. Все! Це результат ІІІ етапу! Рейтинги починають діяти на зборах, щоб порівняти, хто з них найсильніший між собою на конкретній контрольній роботі. І лише в разі рівності рейтингів ми надаємо перевагу тому у кого був кращий диплом на ІІІ етапі (див. правила). Саме так треба тлумачити правила. Дякуємо.

      • Олександр сказав:

        Ні,я не це мав на увазі.Учні,що були допущені до участі на відборах,проте малйи місце нижче за 1 місце на міській.І от я питаю чому не враховували їхні місця на турах відбору?Але особливо хочу звернути увагу на учня 8-го класу Козира Єгора.Він набрав один з найкращих результатів на теоретичному турі міської олімпіади,а на практичний тур не прийшов(гадаю з поважних причин).І ось на відборах він набрав дуже хороший результат.То я вважаю,що він теж має право,щоб йому виставили сумарну кількість (місце на 3 етапі та три найкращих місця на відборах).Просто фактор здоров”я не може так сильно впливати на результат.А на Всеукраїнську олімпіаду мають пройти найрозумніші діти,а не найвезучіші,то пропоную тим учням,хто легко міг би вийти на відбори,але він з деяких причин не зміг прийти на практичний тур дати можливість конкурувати з іншими дітьми,які можливо навіть слабші але не захворіли(Скоріш за все є й інші учасники такі як Єгор),просто саме на нього я звернув увагу і привів приклад…Але це просто пропозиція.На мою думку це розумною.Але я розумію,що це вирішує журі.ДЯКУЮ!

        • Відповідь дамо з конкретними цифрами, трохи з часом.

        • Щодо Козира Єгора. На теоретичному турі він мав дійсно високий результат. 8-9 абсолютне місце. Тому ми й надали йому можливість взяти участь у ВТЗ (і не лише йому). За що отримали величезну порцію критики з боку інших учасників та зацікавлених осіб (читайте коментарі). Єгор потужно почав, але на фініші “скинув оберти”. Відповідно до запропонованої вами схеми він мав би 12 рейтинг. Прикро, але цього недостатній аргумент, щоб потрапити до команди. Тому ми вже й не порушували наші правила. Дякуємо.

  37. Артем сказав:

    Коли буде оприлюднено склад команди Києва на 4 етап?

    • Як тільки ми будемо впевнені, що не припустились помилок у “арифметиці”. Прикро буде дати комусь надію, а потім з’ясувати, що сталася помилка. Якщо до вечора неділі вже не буде зауважень щодо розрахунків, то повідомимо склад команди. Перепрошуємо, що мусимо тримати інтригу.

  38. Сергей сказав:

    Если в конечной таблице участники расставлены по рейтингу, то появился вопрос: почему в таблице 9-го класса
    Ляпкин стоит выше Кузяры, когда у обоих конечная сумма мест одинакова, но у первого суммарный балл меньше?
    Заранее, спасибо за ответ!

  39. Сергей сказав:

    Если в конечной таблице участники расставлены по рейтингу, то появился вопрос: почему в таблице 9-го класса
    Ляпкин стоит выше Кузяры, когда у обоих конечная сумма мест одинакова, но у первого суммарный балл меньше?
    Заранее, спасибо за ответ!

  40. Anna сказав:

    Вы опубликовали результаты УФМЛ, но пропустили Зарицкого Петра 8 кл. Он был на всех четырех турах. Заранее спасибо.

  41. Тетяна сказав:

    Коли вже той вечір неділі)) Титанічна робота організаторів, величезне спасибі

  42. Ольга сказав:

    А яку кільксть учнів 8-го класу беруть на Всеукраїнський тур (окрім учнів УФМЛ)?

  43. В'ячеслав сказав:

    Дякую журі та орг. комітету за проведення відборів!Об’єктивно,результати ВТЗ досить важко назвати “підробленими”, адже в кінці кінців кожен з учасників показав свій рівень. Звинувачувати журі у несправедливості взагалі дивно, адже вони як ніхто інший зацікавлені у відборі максимально сильних учасників. Звісно, усім не догодити, що і можна побачити у багатьох коментарях…
    З нетерпінням чекаю рішення журі зодо складу команди, окреме спасибі за проведення підготовчих занять!

  44. Дякуємо. Помилку виправимо. Але результати УФМЛ є у викладачів закладу.

  45. Олександр сказав:

    Ви там помітили мій дуже довгий коментар вище?)

  46. Прохор сказав:

    Чи будут оприлюднені розв’язки?

  47. Артур сказав:

    Добрий день

    Я хотів би у вас запитати, чому місце має більш вагоме значення ніж кількість балів?

  48. Игорь сказав:

    В качестве исправления – Зарицкий (УФМЛ, 8 класс) получил на олимпиаде не 1 диплом, а второй (41 балл). В Вашем списке у него числится 1 диплом.

  49. Андрій сказав:

    Дуже дякую всім членам журі за проведені відбори!

  50. Андрій сказав:

    Я перший раз попав на Всеукраїнську олімпіаду, тому можна десь дізнатися як все відбувається (проїзд) та які дати і в якому місті?

  51. Игорь сказав:

    Без претензии на место, просто по правилам разве при равенстве рейтингов не должен учитываться 3й этап или сумма баллов?

    • Игорь сказав:

      И еще в 9 классе людей в отборе участвовало меньше, набрать в сумме 12 рейтинг среди 8 участников проще чем 12 при 9 в 8 классе :). Понимаю что жюри в праве принимать окончательное решение просто интересно есть ли этому логическое объяснение.

      • Роман сказав:

        В случае равенства мест на паралели, надо сравнивать балы, видно, что Балы не равноценны в параллелях. Где-то макс 80-90 где-то 133, поэтому, кажется, жури имеют свободу взять не взять человека, даже если в другой паралели есть кто-то с такой же сумой методом голосования.

      • В'ячеслав сказав:

        Не уверен, что могу ответить вместо жюри но попробую Вам объяснить. Сравнивать баллы учеников разных классов будет объективно неправильно из-за разной сложности и разного оценивания заданий. Поэтому сравнение рейтинга намного справедливее. В данном случае два учасника получили одинаковый рейтинг, так что жюри должны определить, кто поедет на всеукраинскую олимпиаду по каких-то других критериях. Одако Городжа Є уже выступал на олимпиаде в прошлом году и заработал 1 место среди 8 классов, что даёт жюри какую ни какую, но гарантию достойного выступления. Согласитесь, выбирая между равными соперниками вы предпочтёте того, у кого уже есть некие достижения.

        • Игорь сказав:

          Согласен со всеми доводами, просто во всех таблицах изначально сравниваются рейтинги из разных параллелей и это немного сбивает с толку. Думаю эту длинную дискуссию можно закрывать :).

      • Ольга сказав:

        Есть. И оно озвучено “перевага надана учаснику, який в минулому році на Республіканській олімпіади посів І місце”. У математиков такие дети автоматом едут в следующем году даже без участия в отборах. Стоит задача выбрать наиболее сильных участников. Если бы знаменитый Ковригін Андрій набрал хотя бы на 1 балл больше, то можно было бы о чем-то говорить. А так при равном рейтинге прошлогодний победитель явно выглядит более перспективным :)))

        • Игорь сказав:

          Вообще не спорю, еще раз ни в коем случае не претендую на большее, Ковригин Андрей прошел и так слишком далеко, просто хочу понять как работают правила, откуда они беруться и куда пропадают (в правилах указано, что при равенстве рейтингов идет какой то другой расчет, куда он делся?), у математиков есть явный пункт о том что конечное решение за жюри. И еще математики понимают что нельзя сравнивать рейтинги полученные в параллелях с разным кол-вом участников. Хочу просто получить разъяснения по правилам. Мы попали на олимпиаду по физике случайно, хотим понимать что тут происходит. 🙂

          • Ольга сказав:

            В методах что математиков, что физиков есть плюсы и минусы. В одном они работают одинаково – если ребенок явно сильнее других, то он проходит. Если вопрос, а кто пройдет, решается для последнего места при практически равных силах, то там уже больше везения. Вы в курсе, что у математиков, в случае, если у последнего проходящего разница с первым непроходящим меньше 3 баллов, то начинают применять дополнительные критерии? И были случаи, когда в конечном итоге ехал тот, кто набрал меньше баллов 😉 Что-то мне подсказывает, что на матолимпе Ваши комментарии тоже скоро появятся :))) Я очень надеюсь, что Вы не сообщаете ребенку о своих подозрениях “они хотят пропихнуть своего, коррупция и т.п.”? Я здесь болею за одноклассника дочки, который раньше вот так чуть-чуть не проходил, а сейчас прошел с хорошим запасом. :))) Но его родители как-то в коррупцию не верили, как и в козни жури. :)) И ребенок считал, что вполне достаточно работать, так как цель была явно достижимой.:))

          • Игорь сказав:

            Я вам скажу больше, у меня нет подозрений в “коррупции” или в чем то еще. Во всех олимпиадах где мой ребенок участвует (математика, информатика, физика) от жюри я вижу только желание выбрать сильнейших. И всегда считаю и говорю своему ребенку, что если есть спорные моменты значит ты недостаточно сильный. Просто с физикой мы сталкиваемся впервые и охота понять, какие правила как работают. Считаю что знание правил никогда не будет лишним.:)

  52. Игорь сказав:

    Простите уж, но у тожо же Зарицкого (УФМЛ, 8 класс) вы исправили диплом на второй, но смотрите – у него что вся сумма 5, что без худшего – тоже 5. Хотя, если я что-то понимаю в математике, должно быть 7 и 5, нет? 🙂

  53. Борис сказав:

    Спасибо организаторам и жюри за проведение олимпиады и ВТЗ. К сожалению в этом году в проведении мероприятий были небольшие недостатки, думаю жюри и организаторы о них вкурсе. Надеюсь в следующем году их учтут и все пройдет более гладко. Хотелось бы, чтобы у наблюдателей было единое мнение в трактовании условий задач. Очень понравилось, что информация о результатах и прохождении участников в следующие туры была открытая и доступная. Жаль, что не публиковалось расписание разбора задач и апелляций.

  54. Олексій Овсянніков сказав:

    Пишу для батьків, які трошки ще не зрозуміли, яким чином проходять ВТЗ. Є певні правила для відборів команди Києва на олімпіаду з математики. Дати цих відборів узгоджені з відборами на олімпіади з інших предметів. Команда УФМЛ має окремий статус та визначається самим УФМЛ. Кафедра математики УФМЛ проводить свої відбори разом із командою Києва. Такі ж самі правила є і у фізиків. Кафедра фізики почала проводити ВТЗ з фізики разом із командою Києва 3 роки тому. Це дозволило залучати більше працівників університету та більше вчителів УФМЛ до роботи під час проведення ВТЗ. Це просто, з урахуванням мінімальної кількості людей, що згодні волонтьорити на ВТЗ, є єдиним виходом для якісного проведення зборів. Далі Київ рахує своє, а УФМЛ – своє. УФМЛ має навіть можливість для своїх додати пару турів. Дякую всім дійсно друзям, які допомогли, прийшли, складали, перевіряли. Без вас усіх збори не відбулися б. Вважаю, що збори були одними з найкращих за останні роки по підбору задач. Студентам – випускникам Києва та УФМЛ – окреме дякую.

  55. Григорій сказав:

    А можна отримати завдання з ВТЗ 10 класу?

  56. Anna сказав:

    Извините, но я не совсем поняла. Участникам из УФМЛ не приходить на занятия по подготовке к четвертому этапу? Или можно прийти? Заранее спасибо за ответ.

  57. Олексій Овсянніков сказав:

    Про остаточний склад команди УФМЛ – до свого вчителя фізики. Заняття Києва УФМЛ не стосуються.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*