Вебінар

Шановні курсисти! Я буду дуже вдячний, якщо перед нашим очним заняттям ви задасте мені питання, які виникли під час перегляду вебінару. Це можна зробити залишивши свої коментарі.

4 коментарі

  1. Чорна Ірина :

    Дуже цікаво, але точно знаю, що по кілька учнів в кожному класі не мають доступу в інет. Тому можна очікувати супротив батьків. Хоча форма такого навчання є новітньою, можна пробувати застосовувати на окремих темах.

  2. Лариса Лє :

    Технологія перевернутого навчання -це важливий крок до впровадження новітніх технологій.Я вдячна ,что мої ідеї впроваджуються!Я використовую в процесі начання ці технології з хворими учнями вже декілька років.Хворі учні,це ті,до я ких просто не можливо прийти.Хвора дитина яка дуже хоче вчитись,але не має можливості на пряму спілкуватися з вчителем…впровадження цього навчаня дає можливості отримувати знання!Дякую вам за цей вебінар.Ви вчите усіх моїх колег,а також і мене…упорядкування думок,це те,що дав мені вебінар.

  3. Віталій Кабула :

    Для того щоб працювати в технології ” перевернутого навчання” окрім матеріального забезпечення( девайсів, Інтернету) треба мати мінімум готовність сторін навчання( особливо батьків!!). Батьки, які мало розуміються в методиці навчання швидше вважатимуть, що цим вчителі полегшують собі роботу. Вони всі вважають, що дитині треба дати рибу, а не вудку,щоб навчитися її ловити. Принаймі в тій частину Києва, де я працюю, панує саме така психологія. Вони просто не розуміють, що вчителі просто ускладнюються собі життя, адже це не номер параграфа скинути на телефон. Це вимагає особливого бажання так працювати, до цього треба привчати поступово через систему дистанційного навчання( принаймі самостійно добувати знання-“ловити рибу”).

  4. Ирина Руденко :

    Вебинар дает возможность услышать разные точки зрения на перевернутое обучение.Понятно,что роль учителя меняется, ему надо еще больше работать,чтобы был результат.Учебники не нужны,записи в тетрадях не нужны,слушай и запоминай!Вопрос что? Сколько источников знаний-столько разных подходов к их изложению как по форме так и по содержанию.Как быть?

Залишити відповідь до Ирина Руденко Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*