Підвищення кваліфікації вчителів фізики

Детальну інформацію щодо підвищення кваліфікації педпрацівників міста Києва можна знайти на сайті Інституту післядипломної освіти КУ імені Бориса Грінченка.

Проте, оскільки маємо багато звернень щодо підвищення кваліфікації вчителів та проходження атестації у цьому навчальному році хочемо дати відповіді на деякі питання:

  1. З 5 червня 2020 року Інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка пропонує всім педагогічним працівникам закладів загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти підвищити свою кваліфікацію у дистанційному форматі за варіативною Програмою розвитку професійної компетентності педагога. Програма відповідає вимогам законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та Постанови КМУ від 21 серпня 2019 р. № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників».
  2. Відповідно до зазначеної Постанови КМУ:

(п. 14) “Кожен педагогічний і науково-педагогічний працівник закладу загальної середньої … зобов’язаний щороку підвищувати кваліфікацію з урахуванням особливостей, визначених цим Порядком.

Підвищення кваліфікації … є необхідною умовою проходження ними атестації у порядку, визначеному законодавством.”

(п. 16) “Загальний обсяг підвищення кваліфікації педагогічного … працівника закладу загальної середньої … освіти не може бути менше ніж 150 годин на п’ять років”.

(п. 20)”Не пізніше 25 грудня працівник повинен поінформувати керівника закладу освіти або уповноважену ним особу про стан проходження ним підвищення кваліфікації у поточному році з додаванням копій отриманих документів про підвищення кваліфікації. Відповідна інформація зберігається в особовій справі працівника відповідно до законодавства”.

Отже:

1. Учитель щороку має набрати орієнтовно 30 академічних годин, які мають бути підтверджені відповідним сертифікатом й надані до 25 грудня щороку керівнику закладу або уповноваженій особі.

2. Вчителі, які атестуються в 2020/21 навчальному році мають підвищити кваліфікацію в обсязі 60 годин.

3. Педагог самостійно обирає навчальні модулі відповідно до своїх професійних запитів та потреб.

ІПО КУ імені Бориса Грінченка пропонує понад 300 навчальних модулів, які допоможуть удосконалити фахову, інформаційно-цифрову, комунікативну, світоглядну, загальнокультурну, соціально-громадянську, фінансову, правову та психолого-педагогічну компетентності.

Форма навчання – дистанційна.

Один навчальний модуль відповідає 10-ти навчальним годинам (0,33 кредиту ЄКТС).

Модуль вміщує:

  • безпосереднє опрацювання педагогом модуля;
  • консультація з автором модуля (за потреби);
  • зворотній зв’язок педагога щодо застосування набутих компетентностей у практичній діяльності (за бажанням).

Після опанування модуля педагог отримає електронний сертифікат Київського університету імені Бориса Грінченка із зазначенням теми модуля(ів) та кількості навчальних годин.

4. Покрокова інструкція вибору модулів:

  • Заповніть новий обліковий запис (форму, що містить дані про вас).
  • На вашу електронну пошту буде надісланий лист.
  • Прочитайте лист і скористайтеся посиланням, зазначеним у ньому.
  • Обліковий запис буде підтверджено й система вас ідентифікує.
  • Оберіть курс, для навчання.
  • Якщо для запису на курс потрібно знання “кодового слова”, викладач повідомить його вам.
  • Отже, у вас з’явився повний доступ до курсу: з цього моменту ви будете користуватися своїм логіном (іменем користувача) та паролем, щоб потрапити на нього.

5. Перелік модулів, автором яких є Гавронський В.В.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*