Головна
Учителю
Структура року
Вимоги до оцінювання
Навчальні програми
Фізика. 7-9 класи
Фізика. 8-9 класи (поглиблений курс)
Фізика, астрономія – 10 (Ляшенко, стандарт, профільний рівень)
Фізика. 10-11 (Локтєв, стандарт, профільний рівень)
Програма ЗНО
Методичні рекомендації
Планування
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
Безпека в кабінеті
Перелік обладнання
Навчальні проєкти
Мультимедійні ресурси
Теплові явища
Магнітні явища
Інтернет-ресурси
Курси
Щодо проходження курсів
Модулі Гавронського
Інструменти дистанційного навчання
Вчимося
Педагогічна майстерність
Педмайстерність у кінематографі
Виступи TED
Критичне мислення
Методичні питання
Організація дистанційного навчання
Edmodo
Початок роботи
Робота з групою
Робота з бібліотекою
Контроль знань
Google Клас
Zoom
Hangouts Meet
Google forms
Онлайн-конструктор тестів Online Test Pad
Online Test Pad. Відео уроки
Plickers
Перевернуте навчання
Поради до впровадження
Вебінар
Візуалізація навчальної інформації
Друк буклетів PDF
Презентації
Відео уроки
Корисні ресурси
Відео
YouTube на уроці
Camtasia Studio
Lightworks
Графіки
Побудова графіків
Анімація в навчанні
Симуляції
Вимірювання величин
Теплові явища
Основи термодинаміки
Збереження анімацій
Досвід Салмана Хана
Досвід Эріка Мазура
Безпечний інтернет
Створюємо навчальні матеріали
Вчимо
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
Експериментальні роботи
Медійні ресурси
Опановуємо Tracker
Працюємо з симуляціями
Досліджуємо механічні явища
Досліджуємо теплові явища
Аналізуємо результати досліджень
Олімпіади
Нормативна база
Архіви з фізики
Архіви з астрономії
Рекомендації до II етапу
Рекомендації до ІІІ етапу
Учасникам
Оргкомітету
Членам журі
Республіканська олімпіада з фізики
Портал Інституту
Основи термодинаміки
Цикл Карно
Цикл Карно
Цикл Карно
Двотактний двигун
Двотактний двигун
4-х тактний двигун
4-х тактний двигун